måndag 8 mars 2010

Mjölken börjar gå ut

Utgångsdatumet på mjölken i butikerna är numera 19/20 mars. Vilket betyder: Nu börjar avresedatumet från Green River närma sig.
Idag påbörjar jag min sista "vanliga" vecka. Nästa vecka har jag varken kör, engelska eller Body Toning.
Men, idag känns det väldigt bra att lämna det här. Att komma hem.
Det som känns jobbigt nu är själva flygplatsen. Men det ska nog gå.
Jag är ju här, på andra sidan Atlanten. Och det klarade jag ju av (nästan) helt på egen hand(!).

Nej, nu måste jag gå till Campuset och Körlektionen :)

2 kommentarer:

elka sa...

ja exakt de e som förra gången fast åt andra hållet typ :)

Belle sa...

Ja justja! Haha, skrev jag det på bloggen eller pratade jag bara med dig om det? haha. När Arlas mjölk-datum kröp mot Januari. Ojoj... ;)
Take Care!