tisdag 2 mars 2010

Keep Breathing

Det amerikanska super-nassaprayet var helt vardelost. Sa nu "klammer" jag ut de sista, sista dropparna av Nasoferm-flaskan. Nej, svenska saker ar mycket battre. Punkt slut.
I vilken butik skulle jag handla varklader om jag stannade?
Svar: H&M
Men kanske att det amerikanska tangentbordet ar battre. Forutom att det saknar a, a och o.

Jag tror att jag skippar Body Toningen ikvall. Bara sa ni vet. Jag orkar inte trana nar bihalorna i princip driver mig till vansinne. Okej, jag ska inte klaga. Just nu sitter jag pa bibblan, tillsammans med Brianna, Brenda och Alex.

Igar nar jag skulle slacka lampan kom jag pa engelskalaxan som skulle vara klar idag. Okej, bara att ta datorn i knat och borja forsvara nagot som man 'brinner' for. Jag ville fa klart det snabbt och jag skulle forsvara nagot, saklart skrev jag om Rattvisemarkt. Dagens laxa ar att resonera mot Rattvisemarkt. Sa jag borde borja nu.

Finalpaper, skrammer mig lite. Vad ska jag skriva om?
Anything.
Svart.

Jag ska ta en promenad istallet for Body Toning.
och nu kan jag antligen andas igen.

Inga kommentarer: