onsdag 31 mars 2010

Vuxet

Några samlade vuxenpoäng;

Torsdag; När jag kom hem så fanns det en del post på mitt skrivbord.
Så jag sorterade post.
Öppnade viktiga brev och la i två högar;
"fixa senare-högen" och
"fråga mamma och pappa vad detta brev innebär och vad jag ska göra med det-högen"
haha

Fredag; jag gick och köpte en kamera, helt på egen hand.
Imponerande, kan man säga och skaka på huvudet.
Nej men, jag hade ingen att tänka högt med. Ovanligt för att vara jag.

Har numera både ICA och CoopMedMera kort

Vad mer, jo igår när jag var hos Sara;
Isabelle: - Jaha, vad ska du göra i påsk då? Ska du hem till mamma och pappa?

lite småsaker ur Isabelles allt mer vuxna liv.
Ja, än är jag liten, men det går väl i alla fall åt rätt håll.

2 kommentarer:

Saranils sa...

Yeah jag gillar fortfarande hur bra det lät =D

Belle sa...

Haha, jag med :p