måndag 30 mars 2009

You get the best of both worlds

Det vettigaste jag har tittat på idag är "Vetenskapsmagasinet".
Det handlade om Islands ekonomi, faktiskt väldigt intressant.
Det ovettigaste jag har tittat på är "Hannah Montana", och nej, just då valde jag själv inte kanal. Trots att jag är sjuk och är storasyster så kunde jag inte hålla i fjärrkontrollerna hela tiden, så det blev några minuter Hannah Montana också, men det var lite kul det med. Som GossipGirl, töntigt kul.
Och jag ska väl inte säga något, jag har ju tillbringat eftermiddagen/kvällen med att tittat på GossipGirl, Vänner, Grey's m.fl. och vad säger att det är bättre än Hannah Montana?

Nu är det tid för sömn. Jag siktar på att komma upp runt halv sju imorgon så att jag kan gå på "Hälsoped.en", sen får vi se hur länge jag stannar.

2 kommentarer:

linnea sa...

GossipGirl är inte töntigt det är ju bra!

elka sa...

GossipGirl är en sann berättelse det står jag fast vid! ;)