lördag 21 mars 2009

polly

utanför mitt rum sitter pappa och Jonathan och äter Polly, det farligaste godiset av allt. Om man äter en, då kan man inte sluta. (Som Jenny sa på Hampe förövrigt) Så det är tur att jag har borstat tänderna och ska gå och sova, klockan är inte ens tio, men jag är helt slut. Kan bero på mina tidiga morgnar i tja.. ganska många dagar i rad.

En annan sak; idag tittade jag och Julia på hockey, jag har värvat henne :p Givetvis gör hon som sin syster och hejar på Färjestad :)
Så när vi tittade på andra period, svarade jag på hennes frågor och hon fick lära sig lite om hockey (nästan allt av det lilla jag själv kan... ;)
(ni får ursäkta, svenskan är inte den bästa idag :)
Over and out
Tråk-trött-Belle










här är jag och Lisa. om nån dag eller så har hon ett handskrivet brev på köksbordet i Kristinehamn :)
Jag skrev det igårkväll, det tog ungefär en timme och som vanligt blev det ganska långt :)

1 kommentar:

elka sa...

Skit! Ja hör att ja måste komma hem o se till att Julle inte börjar heja på fel lag! :)