tisdag 3 mars 2009

men mitt i allt så ska man räcka till

Idag är det tisdag. Dagen har varit väldigt trevlig, tills jag kom hem. Då kom tröttheten över mig. Men jag kämpade och traglade franska verb, vet ni hur tråkigt det är? Jag ifrågasatte verkligen varför jag läser franska. Tänk när jag har prov!
usch!!

Vet ni vad. När jag var liten var pannkakor (och våfflor) min favoriträtt.
Idag var det just våfflor som serverades här hemma. men mitt tankesätt har ändrats, jag tänkte till och med tanken; jag kanske ska äta fil idag, eller så kanske jag inte ska äta något alls idag, jag är ju inte så hungrig.

Det är olika, från dag till dag. Det är olika beroende om jag är ensam eller tillsammans med andra. jag vill nog hålla upp ett hälsosamt sken.
Jag tror inte Hälsoped. -kursen är så bra för mig ;)

Något mer?
Ibland blir jag så trött på mig själv.

Inga kommentarer: