torsdag 12 mars 2009

eftermiddagspromenad

Mellan vårkonsert-repen denna eftermiddag kunde jag ha pluggat på mina 50 franska glosor. Men jag valde att gå ut på en promenad. Det var ljust, och fint vinter-vårigt. Om himlen skulle ha varit lite mörkare och mer grå skulle nog många säga slaskigt, men jag säger fint vinter-vårigt om dagens väder. På cykelbanan var det fuktiga fläckar av smält snö, men på gräsytorna ligger snön fortfarande kvar, en blandning av vinter och vår. Det är rätt mysigt ibland tycker jag. Bara det inte regnar, och bara man inte klagar så funkar det.
Promenaden var bäst. det är stressreducerande att promenera bredvid svartån.


Idag har jag även tränat, Station Medel, igen. Jättebra! och stressreducerande.
Jag borde verkligen sova nu. men jag orkar inte. men jo. nu har jag bloggat så nu är det dags för lite sömn.

Inga kommentarer: