onsdag 11 mars 2009

Hallontryffel och "Trapeze Artists"

Dagen har varit så bra!

I skolan hade vi projektredovisningar. Alla var jätteduktiga!
är det vi som är naturtreorna eller är det vi?
Om en sån här dag kan man tänka;
"Vad långtråkigt att lyssna på redovisning efter redovisning, och vad jobbigt att redovisa vårt eget projektarbete."
Men så blev inte dagen, det var verkligen intressant, alla var duktiga och dagen innehöll många skratt och skämt. N3a jag gillar er! mycket!
Så ja, nu är projektarbetet avslutat... (...jag ska bara skriva det sista i loggboken...)

Efter ett trevligt fika med klassen åkte jag hem, bläddrade i H&M-katalogen, skrev lite loggbok, och tog det lugnt. Efter nån timme åkte jag ner till stan igen för att träffa Flato Dolce.
Vi hade konsert ikväll :) det gick rätt bra för oss.


Jag missade hockeymatchen ikväll på grund av konserten men för ett tag sen läste jag;
"Färjestad till semifinal efter fyra raka mot Brynäs"


Dagen har varit härligt lugn, men ändå inte.
och Grey's Anatomy är väldigt bra!


Lisa jag borde verkligen skriva ett brev till dig, det är läge nu för svaret är försenat en vecka...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Joo, det gick ju ganska bra förutom min lilla extra ton på "the clowns" ;) haha

Belle sa...

haha ja den var fin :p alla gjorde vi nåt litet misstag, men vad kan man vänta sig när vi spelade en hel sats! :) det kan ju aldrig gå helt felfritt. kul att du läser :)

Anonym sa...

tack själv för en fin dag rara du!
du är bra vill jag att du ska veta att jag tycker, men det hoppas jag att du vet.
puss!