måndag 30 mars 2009

tv-godis

Idag är jag egentligen sjuk, men jag åkte till skolan för att göra en religionsredovisning. Jag stannade även kvar på kemilektionen för att det känns som om kemilektionerna fram till provet är viktiga. Sen åkte jag hem.

Och nu sitter jag och skriver Religionsrapport. Alla dessa rapporter, de är inte så roliga. men jag ska lägga tjugo minuter till på det, sen ska jag sätta på tvn och kolla på ett avsnitt av GossipGirl.
Jag följde det i början, men nu går det på söndagar när det är gympa, så jag har hamnat på efterkälken... men jag hoppas att det är bra ändå. :)

Hur går det med godisstoppet då?
Utför kan man säga.
Men jag har den här ursäkten; "Jag är ju sjuk, de får man göra sån't man inte "får" annars." Till exempel strunta i träningen, äta lite onyttigare.
T.ex. har jag köpt ett paket mörk choklad idag. och det skulle inte förvåna mig om jag smällde i mig hela idag. Men jag får ta nya tag sen.
Innan jag blev sjuk var det inte heller så bra på godis/sötsaks-fronten. I lördags efter lunchen (som intogs i ÖrebroUniversitets restaurag) köpte jag en chokladbit till kaffet. Men ursäkten då var; "Jag skriver ju högskoleprovet."

Nu har ytterligare fem minuter av de där 20 minutrarna gått, så slutbloggat för den här gången. 15 min religion, sen tv.

2 kommentarer:

elka sa...

vadå? kemiuppgifter i reklampauserna de gör ju alla svenskar.. NOT!

Belle sa...

nej, men jag är inte som alla andra svenskar. Jag är en insnöad naturare (inte en vanlig naturare, en extrem naturare, en såkallad pluggis)