lördag 21 mars 2009

blandat med

jag gillar fredagar.

Igår cyklade jag till skolan, letade efter salen där KörB håller till på fredagsmorgnar. Jag hittade de och tillbringade några minuter med att sjunga och lära mig en dans, mycket roligt. Tur att jag hittade Lovisa där mitt ibland alla esteter, hon kunde visa mig tillrätta ;)
Sen hade jag hål i tre timmar. Ett jättebra tillfälle att göra franska och fysik tänkte jag. :)
Så jag begav mig till AB-korridoren med väskan full av böcker, USB-minne, pennor och miniräknaren såklart. Men tro inte att jag satt själv.
Nej, utan jag hade sällskap av mina andra naturvänner, Jenna, Alexandra, Joel, Lollo, Sara och efter ett tag kom Zainab. Vi sysslade med lite olika saker, fysiklabbrapport, översättning av franska, spel på internet, och religions-snack.
Frågor och diskussioner om fysiklabben blandades med småprat, skratt och småprat.
En mycket trevlig fredagsförmiddag.

Sen var det fysiklektion. en slapp sådan, lite räkning och ganska mycket struntprat :)
och jag fick reda på att jag ska spela piano på vårkonserten.
Jag hade ingen franska igår, det var rätt skönt, då slutade jag lite tidigare.

Inga kommentarer: