torsdag 26 mars 2009

den här morgonen

Jag vaknade tidigt idag, och oftast tänker jag; "Varför ligga kvar när man kan gå upp och få saker gjorda"
så innan klockradionringde steg jag upp.
Ett tryck på powerknappen på datorn och en spänd väntan på att komma in på Friskis&Svettis hemsida för att kunna boka en plats till kvällens Stationspass. (eftersom det kan vara någon som har avbokat passet under natten) Jag var lite för tidig, ingen hade avbokat, så jag läste några bloggar och lyssnade på musik. Men sen, nyss, loggade jag återigen in på Friskis&Svettis bokningssida och Yes! där stod det att det fanns 1 plats ledig! :)
Så nu har jag en plats till kvällens pass.
Jag har dock lite ont i halsen idag, men jag hoppas att det försvinner under dagen så att jag kan träna ikväll :)

Övriga dagen ser ut så här: BiologiBreddning, Fika, kyckling-hages-bygge, svenska, klassråd(jag måste komma ihåg och fråga om ledighet till vårkonsertrepen) vårkonsertrep, förhoppningsvis hinner jag äta lunch, fysik, vårkonsertrep, hem och plugga fysik. (Jag får se hur effektiv jag är den här eftermiddagen, jag har ju inte var så effektiv under den här veckan direkt :) Men det ska nog gå bra ändå.
Nu gick jag igenom hela dagen punkt för punkt här på bloggen, säkert jättetråkigt för er att läsa, menmen :)
Nu är det frukost som gäller :)
Belle

Inga kommentarer: