onsdag 23 september 2009

With a little help from my friends

Efter en timme på universitetet ringde de från ApoteketShop och frågade om jag kunde jobba.
Visst, sa jag.

((Senare på eftermiddagen när jag pratade med SaraNils så gick samtalet så här:
- Jag fick jobba idag!! *stort leende*
- Åh vad bra! Jag med!! *ännu större leende*
- Nej?? fyvad bra *leende*
- Och jag får jobba supermycket i helgen! *nöjd Sara*
- Ne?? aa jag får jobba imorgon också! *leende och nöjd Belle*

Det där kanske verkade som om vi försökte överträffa varandra med jobbtimmar. Men så var det inte. Vi ville bara berätta att vi var glada att vi fick jobba. Eller nåt.))

Så i motvind cyklade jag till jobbet. Men det var blå himel :)

åh vad jag trivs på Apoteket. Jag tycker verkligen det är kul :)


På eftermiddagen var jag på gården och träffade roliga mellanstadiebarn.
De är så sköna :)

Ännu senare, och flera cykelvändor senare,
Var vi på Alpha. Jag, SaraNils och Alex :)

Jag blir så glad när jag får träffa er tjejer!

2 kommentarer:

Saranils sa...

=D

Alexandra sa...

Alla vi vill ju jobba nu :P
Eller rättare sagt, vi vill ha pengar ;D