torsdag 3 september 2009

tredje

Jag klippte mig idag.

Sen träffade jag Helena och Annika. Det var trevligt :)
Vi berättade om våra upplevelser från de första dagarna på universitet/folkhögskola för varandra
Det fanns både bra och dåliga saker att höra/berätta :)

Allt är nytt.
Allt är annorlunda.

Vår slutsatts.
Allt var bättre förr.
Vi saknade tiden då vi satt i klassrummen och hade urtråkigt på en trist lektion tillsammans med våra klasskompisar.

Men nej, vi klagade inte hela tiden :)
Vi såg poliser. och tittade på gamla noter.


Den här kvällen pratade jag med SaraNilsson i telefon (eller rättare sagt, vi "Skypade") Vi pratade läääänge :)


"Jag antar att jag är tvungen att säga att jag tillbringar rätt lite tid i nuet. En stor del av tiden är jag i det förflutna, och resten av tiden försöker jag räkna ut hur framtiden kommer bli."
Citat ur Ödehuset

Inga kommentarer: