onsdag 16 september 2009

som förut

Imorse ville jag verkligen inte ha mina glasögon.
Jag ville se ut som jag gjorde för ett halvår sedan.

Jag la ner glasögonfodralet i väskan och cyklade iväg utan glasögonen på mig. Jag kom fram, det gjorde jag, men det var ganska störande att inte se bra. Så jag gav upp och tog upp glasögonen ur väskan.

Men de åkte av rätt så snart eftersom jag idag inte behövde läsa x, y, sin och lim på tavlan idag.
Utan idag skulle vi räkna på egen hand. Vilket betyder att man inte behöver se så långt.

Linser?
Hm. ska funderas över.

7 kommentarer:

elka sa...

Va! inte glasögon! tänk efter riktigt noga.. ha glasögon o se smart, rolig, vuxen o snygg ut lr linser o se tråkig ut... ;) ja säger de igen tänk efter riktigt noga.

Saranils sa...

jag föredrar linser i alla lägen :P
i alla fall på mig själv.. och på dig med ;)

Erik Svanberg sa...

En lins- och glasögonkombo är riktigt bra. Det är dock inte så bra att ha på sig båda samtidigt. Man ser inte dubbelt så bra då.

http://urbansoundscafe.blogspot.com/

Alexandra sa...

Jag tycker iaf att du är supersöt i dina glasögon. Om du skaffar linser så kan du vara lite mer omväxlande också ;)

Saranils sa...

Haha Erik!
okej då att ha båda är väl bra.. det är i alla fall ett "måste" att ha glasögon när man är förkyld ;)
skaffa linser i alla fall, så du kan välja dem när du har lust!

elka sa...

bara du inte väljer dom när ja e med. gympan kan vara undan taget.

Belle sa...

Vad kul att alla ni kommenterade :P Tack för era åsikter :) och råd;
Glasögon och linser samtidigt är alltså inte så bra... Då vet jag ;)
Men var för sig, lite olika ibland...