fredag 25 september 2009

Sweet

Idag har min dator varit avstängd.
Starkt ?
Javisst :)

(Du sitter vid datorn nu! tänker du,
sant, men inte vid min egen. Nu sitter jag nere vid datorn med skrivare.
Så jag tycker ändå att det är bra gjort
Inget planlöst surfande idag. Jag har bara använt datorn till vettiga saker.)

När jag skulle få tag på Synsams nummer använde jag (istället för Eniro) telefonkatalogen!
ojojoj!

Dagen har varit brabrabra :)
Jag vaknade, gick upp och åt frukost.
Städade.
Sedan har jag gjort allt och ingenting.
Tittat på "A walk to remeber" (den har jag velat se hela sommaren, nästan, så nu äntligen har jag lånat den :)
Druckit te med mamma.

Ja, så himla brabrabra.
Hemmadag.
mysbyxor. lugnt.

Dessutom. Seattle.
det löser sig! :)
Snart skickar jag in ansökan.

Ikväll blir det film- och spelkväll :)

4 kommentarer:

Lovisa sa...

var länge sen jag såg a walk to remember nu!! Tack för igår :)

Belle sa...

tack själv :)

Alexandra sa...

Bella, testade du, hur det kändes att leva på 80talet?! :) hehe, jag har insett att jag inte skulle klara mig utan min dator ;D

Belle sa...

Exakt. Fast, en dag räcker.
och jag var inte helt 80-tal,
jag hade fortfarande min mobil tillgänglig, så det var ganska lugnt ;)