måndag 7 september 2009

invers funktion

Klockan ringer i vanlig ordning 06.00
Precis som på den gamla goda gymnasietiden ;)


Men imorse försökte jag själv (utan lärare, klassrum, skåp, klasskamrater m.m.m.m.m) traggla mig igenom dagens "föreläsning" i matte-läroboken.
Trötthet var ett faktum.
Men jag läste en massa sidor matematik-teori.
Vissa saker förstod jag. Andra inte :p
menmen det kommer väl.


Sedan åkte jag, min cykel och anteckningsblocket ner till Universitetet.

Lite småprat med kurskamraterna. och avskrivning av tavlan.
(Mer än hälften av blocket är redan använt. Så,
jag får väl räkna med ett kollegieblock/2 veckor... :)


Nu ska jag iväg till Alexandra och Sara Nilsson.
Vi ska spela GuitarHero.

egentligen borde jag plugga men...
äh, det kan jag göra senare.

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Oj, går det åt så mkt kollegeblock?! :O I skolan använde vi ju typ 1-2/kurs.

Tack för den trevliga stunden förresten :) Mer sådana :)

Belle sa...

Ja, jag vet :p Det har liksom bara gått en vecka. Men om man räknar mycket så går det ju åt papper ;P
(så det blir dyrt att sudera ;)

Tack själv! :)