tisdag 15 september 2009

kyla

Check.

Twilight finns nu i min ägo.

Jag har höga förväntningar på den här boken.
Jag började läsa den på bussen hem.
och det verkar som att jag har en härlig lästid framför mig.

"iih..."
(eller något i den stilen)

Idag läste jag ett reportage om en Färjestadsspelare i NA (plus att det fanns en stor bild på honom i den svarta Färjestadströjan ;)
Nu när jag skriver blir jag osäker vem det handlade om... (Dåligt!!) Emil Kåberg? Nej.
Vem var det Sara?
Ja, i alla fall så blev jag supertaggad på att åka på Hockey! :)

Jag och SaraNils ska till Karlstad på måndag.
Första hemmamatchen.
Yey :)

Förövrigt så var det kallt imorse.
Riktigt kallt.
Imorgon tar jag mössa, och ett par varmare vantar.

Tisdagen har varit mycket bra.
Jag hinner med så mycket. Eller egentligen gör jag inte så mycket.
Men jag hinner göra det jag vill om dagarna.
Trots att det är en vanlig tisdag.
Gott.

Belle

3 kommentarer:

elka sa...

säg inte att du klippte ut bilden o satte upp den vid sängen...

Saranils sa...

Yes de var Emil Kåberg =D
*taggad till tänderna*

Belle sa...

Nej, jag klippte inte ut bilden :)

Det var Emil Kåberg! Vad bra, då har jag inte så dåligt minne ;)
*taggad till tänderna*! :D