söndag 6 september 2009

trusting you totally

Imagine me,
being free,
trusting you totally

Just nu är min bön
att jag ska få lugn att leva nu.
(Fattar ni? nej det lät nog lite konstigt det där)

Men jag vill känna mening här och nu.
Inte vara långt fram i framtiden med tanken.

Det är min största utmaning för hösten.

Ordspråksboken 16:3
"Lägg allt du gör i Herrens hand, så kommer dina planer att lyckas"

Helgen har varit bra.
"Du har träffat folk både fredag och lördag kväll"
påpekade Pappa i bilen på väg hem från Söndagsgympan.
- Har jag? tänkte jag.

och mycket riktigt.
Jag, Sara och Lollo åt polly, drack te och tittade på "Pretty Woman" i fredags.

I lördags träffade jag Jenna, Sara, Alex och Guilia på eftermiddagen. och senare på kvällen åkte jag hem till Lovisa :)

Den här dagen har i stort sett tillbringats i korskyrkan eller på gården.
Jenna och jag gick på gudstjänst.
(Jag slutar att skriva här tror jag. jag kommer bara skriva massa flum, och jag måste sova.
Imorgon ska jag läsa lite matte-teori innan jag cyklar ner till föreläsningen vid universitetet)

Imagine me,
being free,
trusting you totally

Inga kommentarer: