lördag 19 september 2009

She won't bring the roof to ground on the dance floor

"Somebody call 911
Shawty fire burning on the dance floor
Whoa
I gotta cool her down
She won't bring the roof to ground on the dance floor
Whoa
"

Igår var det premiär-utgång för lilla mig.
Åh, fy vad kul det var!

Lollo åker till Frankrike imorgon så hon hade ordnat ett såkallat "avskedshäng" hemma hos henne.
När jag kom hem till henne efter att ha jobbat på ApoteketShop så fanns där flera sköna personer.
Några som jag inte har träffat på ett tag,
Madde, Gustaf, Frans, Linnea, SaraAnders, Mattis, Melker och Lollo.

Senare, när vi var på frimis kom min braiga kompis SaraNils.
Vi hade kul.
Riktigt kul :)

men vet ni, jag har ett problem...
Jonathan fylller år på måndag.
present?
något måste fixas...

Idag, vaknade jag av att någon på nyheterna, (jag vet inte vem det var, troligen någon viktig person ;) påpekade att det var viktigt att gå och rösta i kyrkovalet.
Så, imorgon ska jag ta mig till en vallokal.

2 kommentarer:

Lovisa sa...

tack för att du kom, och bra att du hade kul! Take care<3

Saranils sa...

yes kul hade vi! =)