tisdag 10 februari 2009

Vems är linnet?

Idag öppnades paketet från H&M Rowells som familjen Sandblom fått hem. Det fanns bara kläder till de kvinnliga familjemedlemmarna och därför blev det en stund lite fundersamhet och "konflikt".
Vem beställde vad?
Ja, Julias kläder kan vi ju se skillnad på för det är ju ingen annan av oss som kommer i storlek 134/140, men eftersom jag och mamma har samma storlek och liknade klädsmak kan det vara lite svårt att reda ut frågetecknen. Vems är det här linnet? kommer du ihåg om du beställde ett rött eller svart linne? osv.

Så fram med beställningen vi skrev för några veckor sedan och upp till bevis. Vem har rätt?
Är det svarta linnet mitt eller mammas?
Det visar sig att det är mammas hand som beställt det svarta linnet. Och min kommentar blir;
- Jaha, jaja, men jag har redan så många svarta linnen så...
- Ja, det har du, men det säger du ju bara för att du är avundsjuk.
Leende.

Om man räknar med de hemskickade plaggen så har jag handlat hmm,
1, 2 ... 7 plagg idag, alla på H&M, varav två par skor.

Nu har jag bloggat i trekvart och som vanligt borde jag inte ha slängt bort den tiden här framför datorn men gjort är gjort och nu är det time for bed.
Belle.

Inga kommentarer: