lördag 7 februari 2009

Trädgårdstant

Det här med att brinna för olika saker.
Igår tittade jag, mamma och Julia på ja, vad hette det?
Jo "Engelska trädgårdar".
Ja, det fanns inte så mycket mer att titta på när Let's Dance hade slutat. Så därför tittade vi på detta program. Ja, i alla fall så handlade det programmet om två par som la ner hela sitt hjärta, själ och tid på att få i ordning sina trädgårdar så att de kom in i "The yellow book" och fick öppna upp sin trädgård för allmänheten. De två tanterna (och gubbarna också för den delen, men mest tanterna) var verkligen målmedvetna och det betydde allt för de om de kom med i boken eller inte.
Tänk alltså. Trädgårdsarbete för hela slanten. Ja, man brinner för olika saker, och ja, man kan ju undra vad jag själv brinner för.


Från "nia" till tant på ett dygn, haha.
Idag var det en som kallade mig tant.
"Ge den där till tanten nu" sa pappan till sitt barn och syftade på lypsylet som skulle betalas. hahaha
Jag vet inte vad som är bäst, yngre eller äldre ;)

Jag får se vad som händer ikväll. Men jag har inget emot att vara hemma.
"Du orkar ju ingenting längre" sa Lollo häromveckan, och det är såsant så :)

Inga kommentarer: