måndag 2 februari 2009

KlickKlack

Nej. Jag gör som Joel, jag googlar istället.
Ulrike drog såklart över idag igen. Hon är expert på det.
Trots att vi drog över hade vi inte fått svar på alla våra frågor till provet vi har i övermorgon. Så några av oss stod kvar och lyssnade till henne.
- Jaah, men den här elektronen kanske kan hoppa dit... sa hon på tysk brytning.
Vi förstod inte mycket av det där sista, men jag får göra som Joel, googla.


Efter skolan gick jag in på DinSko och köpte ett par svarta pumps.
I like. Så nu väntar jag på våren så att jag kan börja använda dem.






















För övrigt. Måndagen är lång. Men idag var den ljus. Både när jag gick hemifrån och när jag kom hem, det lättar upp sinnet.
Kallt men ljust.

3 kommentarer:

Anonym sa...

KOm igen bella, högre klackar ska det va haha ;) puss

Anonym sa...

lyssnade du på låten?? bra tycker jag!
lätt att det är status! haha, frågan är om man är woman nog att hålla ryggen sträckt under det där gröna bandet..? (;
Ses imorgon gör vi minsan! puspus
sov sött

Belle sa...

haha jaajavet. men det där är ju bara till vardags!! :D