måndag 23 februari 2009

Life(School) is like a rollercoaster

Man kan inte alltid ligga på topp, man måste få ha dalar också. Eller hur?
Men nu är det hårdkörning som gäller, liter mer än tre månader kvar. (huwa och jippie på samma gång)
Som sagt, dags att lägga i en högre växel i ämnet kemi. Provet vi gjorde nyligen är inte det bästa jag gjort, ett prov kvar, att få max på det är ett måste.
Satsa på Religionsprovet, en 50 poängskurs som startat nu, första provet om en vecka.

Ja, jag skulle kunna räkna upp alla ämnen tror jag.
Förutom Fysiken, GeMun och Franskan där jag ligger bra till resp. inte behöver få max i.

Just nu består skolan av projekt, arbeten, projekt, prov, projekt, projekt, projekt, projekt............................ uuuhh! men det här klarar vi.

Och utöver det här vill jag ju spela blockflöjt. Jag har ju bara en termin kvar där också.
Plus lite annat som man vill hinna med, sånna där spontana saker som jag inte är så bra på att hinna med.

Ytterligare en sak jag måste hinna med; 50 dagar kvar tills ansökningen till högskola/univeristet ska skickas in.

1 kommentar:

elka sa...

You don't
Always
Have to hold your head
Higher than your heart