onsdag 4 februari 2009

Blogtime

Så var kemiprovet skrivet. Om det gick bra, ja det får vi se. Det kändes som om jag gissade ganska mycket. Eller låtsades kunna rättare sagt.

Dagen har varit bra ändå :)

Efter kemiprovet och en trevlig lunch åkte jag och min projektarbetsvän hem till henne och skrev i princip klart vår rapport. Der är nästan alltid kul att jobba projektarbete, särskilt med en sån bra arbetskamrat.
Efter vi vridit på ett antal ord så tittade vi på One Tree Hill.

Det mest positiva idag?
Kan det vara att jag inte behövt plugga något endaste dugg ikväll?
Kanske, det har i alla fall varit väldigt skönt
och nu tror jag att jag ska gå och sova. Jag såg rätt sliten ut idag, lite sömn kanske hjälper.

Imorgon är det torsdag. Det blir en bra dag.

1 kommentar:

lovisa sa...

det tror jag med att det blir!
däremot håller jag inte med om det där med splittrade n3a dagar, det är de jag tycker är som skönast haha :p
men en komination av båda är nog ändå det bästa. lektioner tillsammans och inte tillsammans.
Sleep tight, ses vid örnsro imorn!