måndag 23 februari 2009

Chiquitita

Jag tror jag ska jobba på bank när jag blir stor.
Vet ni varför?
Jo, då får man vara elegant/snyggt/chickt klädd varje dag.
Man blir och känner sig så mycket snyggare i ett par klackar.
Under de senaste 15 minuterna, (om inte mer) har jag spatserat framför spelgeln och testat två par pumps. Tagit på mig det ena paret, gått fram, och tillbaka, vridit flera gånger om för att sedan ta av mig skorna och sätta på mig de andra.
Båda paren är snygga, och jag hade nästan bestämt mig när Lisa kom på besök i lördags och tyckte de andra. Då blev jag osäker igen. Men jag tar nog de första, de har lite lägre klack och är lite snyggare framtill.
Jag själv tycker att jag går bra i högklackat, eller okej, kanske jag ska säga, för särskilt mycket erfarenhet har jag inte. Mamma mobbar mig lite grann och sen kan man ju undra om det håller i sig en hel kväll :)

Inga kommentarer: