onsdag 18 februari 2009

...och göra vad man vill... Livet har sina goda stunder.

Idag fick jag ytterligare smakråd angående skor.
Efter att ha besökt Andreas mysiga krypin åkte jag och Lovisa hem till mig.
Till min stora glädje så gick Grey's Anatomy ikväll. Underbart bra. Efter dagens avsnitt vill jag inte bli läkare.

Nu klockan tjugo i elva är jag inte på det mest positiva humöret. och svenskan är inte den bästa. Jag ser bara mina tråkiga sidor. Vakna Isabelle. Livet. vad håller du på med?

På lördag kommer i vilket fall Lisa.
I måndags fick jag ett brev av henne. Varför. måste. tiden. gå.?

Ja, ni hör vilka positiva tankar jag tänker.
Jag vill bara härifrån, men jag vill ändå stanna.
Men det kommer bli en trevlig lördagskväll.

På lördag ska jag jobba.
Idag ringde min chef, jag ska skriva på Anställningsavtal för tre månader till. Yes.
och så frågade hon mig om jag kan tänka mig att jobba i sommar. Yes.

Nu sätter jag på Factorys "Efter Plugget".
KÄnns som om låten passar kvällens sinnesstämning



Sen ska man göra som alla andra
man ska in i cirkeln och vandra

Kom så sticker vi nånstans




När jag pluggade Hälsoped. (som man för övrigt kan undra varför jag läser, men tack och lov är det en väldigt intressant kurs) så hittade jag en rolig sida där man kan se hur "näringsriktig" frukost man äter.
Här har ni länken. Om ni vill göra Hälsoped.-plugget lite roligare.


Hundrasju dagar. 1 0 7 dagar.
Jag vet inte vad jag ska göra






Vår 2007
Magnum Equador
Livet har sina goda stunder
När jag redan gör reklam, varför inte länka denna härliga 90-tals-Kareoke, som jag förövrigt förknippar med barnkören "Glädjetåget" i Pingstkyrkan, Kristinehamn.
Fråga mig inte varför.
Man kanske ska dra till Equador eller nåt....eller så slutar man på McDonalds.

2 kommentarer:

lovisa sa...

kära söta belle!
oroa dig inte så mycket! Det blir som det ska, och allt löser sig, jag lovar.
Ta det bara lungt.
puss

Belle sa...

:) ja det gör det nog :)
pussokram