lördag 28 februari 2009

Energi

Någonstans ifrån fick jag energi. Jag vet inte varifrån.
Igår var jag helt utslagen, jag gick från sängen, till religionsboken, till datorn.
Idag har jag jobbat några timmar, en lönelördag, städat rummet på tjugo minuter till Aqua-skivan :) , och då är det effektiv städning med tanke på hur det såg ut innan. Och snart ska jag och Jonathan gå till gården där vi har församlingsfest? kanske vi kallar det, jag vet inte.
Antingen är det de nio sömntimmarna, eller så är det vårsolen och fågelkvittret. Eller så är det en kombination.
Glad är jag i alla fall.
Religionen får vänta, till inatt, eller imorgon bitti, tidigt innan jobbet.

"Lille katt, lille katt,
lille söte katta.
Vet du att, vet du att,
de blir mörkt om natta."

Söta barn kan man få träffa på Apoteket.

Inga kommentarer: