tisdag 24 februari 2009

Tillsammans är man mindre ensam

Valen avlöser varandra.
Idag lämnade jag tillbaka ett par skor. Så nu har jag bestämt mig för skor.
Men idag var jag även inne på Törnquist Hattar och testade studentmössa, och nu till nästa val.
Hur ska den se ut?
Ingenting? Grönt Band? Text, och vad ska det då stå?
Ja. en vår full av val kan man säga.
Vissa obetydliga, andra mer viktiga.

Ett besök på bokrean hann jag också med.
Efter rekommendationer från Sara Anders och Gustaf;
Sara Anders: "Gustaf tycker den här boken är jättebra, och han gillar bra! litteratur"
Så köpte jag "Tillsammans är man mindre ensam", skriven av Anna Gavalda.



















Jag har fortfarande ett par hundra sidor kvar i Brisingr, så den här boken får vänta till sommaren.
Då ska jag nog även läsa Twilight.
Åh, härliga sommardagar, tänk att ligga i skuggan och läsa en bok. Att bara vara...

Jag utnyttjar mina 10% rabatt på Apoteket.
Hudvårdsprodukter är nödvändigt så här under vinterhalvåret.

Senaste inköpet:

2 kommentarer:

Anonym sa...

den boken var min favorit 08
mycket bra, jag har läst den 2 ggr o planerar att läsa den på franska nån gång inom en snar framtid. bra köp! (:

Belle sa...

ska du läsa den på franska?? galning ! ;)