söndag 15 februari 2009

Bäck

Idag fick jag ett mail.

"Vi har mottagit din anmälningsavgift till högskoleprovet och du är därmed anmäld.
Du kommer att genomföra provet i en av de lokaler som ÖREBRO UNIVERSITET tillhandahåller
Önskad provort: ÖREBRO
"

Jag säger som
Lisa. "Man ska göra högskoleprovet bara för att liksom". Så ja, jag kommer skriva otroligt dåligt på detta prov, menmen, jag gör det bara för att liksom :)


Efter kyrkan gick jag och Mamma på en "balade de hiver", som betyder vinterpromenad, på improviserad franska. Jättefint och mysigt. Vintern är nästan finaste årstiden. Just nu i alla fall.

Har jag något mer att säga? nej. bara det att jag planerar lovet. Ta dagen som den kommer, det har Isabelle svårt att göra.
men enligt min planering blir morgondagen en väldigt trevlig dag.

Inga kommentarer: