tisdag 7 oktober 2008

Vem kan segla förutan vind?

Ibland har man svårt att koncentrera sig och göra det som måste göras. Ikväll har det varit så. Jag har försökt skriva lite på mitt fysikhemprov, men istället hittat på en massa annat onödigt att göra. Men det man inte hinner att göra idag, det tar man imorgon.

Snart är det Maria Wern på tv, sista delen sorgligt nog.
Jag borde ha spelat blockflöjt idag, men tiden rann ut och jag får väl göra det i pausen eller nåt...
...eller så tar jag det imorgon.


ett år har gått
kommer du ihåg?

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Mañana Mañana, som man säger. Men det är skönt att göra det man borde ibland utom bara göra det som känns bäst för stunden :)

elka sa...

Som en smart man sa en gång i tiden "Gör inte saker idag som kan skjutas upp till morgondagen" :D