måndag 27 oktober 2008

It's cold around me

Förkylning på väg. Ja, jag tror att den bryter ut snart. Det finns inte något bra i det, alls.
När jag, mamma och pappa var på väg till Friskis&Svettis kom jag på att jag har ju haft ont i halsen hela dagen. Ojdå, tänkte jag och viftade först bort tanken på att hoppa över "nära-döden"-passet. Och det dröjde ända tills jag stod utanför salen, med vattenflaskan fylld och biljetten i handen, då jag bestämde mig för att strunta i träningen och ta bussen hem. Det är nog inte värt att bli sjuk nu, jag ska ju åka till London imorgon, men lite segt att missa träningen.

Man ska inte känna efter så mycket för då kommer man ju på det man egntligen känner. (Oh, vilken upptäckt Isabelle..)
Men det här med att inte känna och tänka efter så mycket är en av de sakerna jag lärt mig under den här hösten. Man, eller i alla fall jag, ska inte tänka och känna efter så mycket. Till exempel mår jag mycket bättre när jag har saker att plugga, annars fungerar inte den vanliga vardagslunken. Och utan vardagen, vem är man då?
Men för all del, det är ju skönt med lov ibland.
Me




Lisa Wahlström
<3

Inga kommentarer: