torsdag 2 oktober 2008

Smile

Alltså jag är narkoman av "att-göra-listor". Igår så hade jag sammanlagt fyra stycken tror jag och tänkte att så här kan jag inte ha. Så då hämtade jag ett stort vitt papper och skrev en ny, men jag slängde ju inte de gamla utan de ligger kvar på skrivbordet. Men hur skulle jag klara mig utan kalendern, mina röriga "att-göra-listor" och "uppgifts-funktionen" i mobilen? Nej, det skulle inte gå. Jag är väl en person som behöver planera och ha koll på situationen, och troligen är jag lite glömsk också eftersom jag behöver skriva upp allt.

Imorgon är det fredag igen och vi har skolfoto, det är ingen dag man längtar efter precis och det blir inte bättre av att vi har fotograferingen 45 min efter idrotten. Hurra!! eller inte. Efter idrotten vill man inte gärna ställa sig framför en kamera. Men vad är det min far brukar säga? Något sånt här:

"Att le är det bästa sättet att försköna sitt utseende"



Så le :)











(På promenad i Hallsberg med Madde)

Inga kommentarer: