söndag 19 oktober 2008

Höstsöndag

Ja, dags att blogga igen. Men jag vet inte om jag orkar skriva så bra och mycket, för jag har verkligen anledning att vara trött efter denna helg. Jag har nämligen varit på Hajk med sköna korskyrke-människor. Igår så började vi med att vandra ungefär en mil i Kilsbergen, det var väldigt bra faktist. Efter vandringen blev det lugna och sköna dagar på fina Kilosbergsgården. Det bästa när man åker bort så här är ju att man kommer bort från allt annat. Bra grej.

Men nu är det ju bara en vecka kvar tills höstlovet, om inte underbart, så säg. Jag ser kanske inte fram emot den kommande veckan, eller jo, det känns ganska kul att komma till skolan och träffa alla bra N3a-are, och allt annat som det vanliga vardagslivet innebär.. Jag spyr i alla fall inte på faktumet att det är söndagkväll och inte fredagkväll. Denna söndagkväll ska jag inte "glömma" att ställa klockan, utan imorgon är det måndag som gäller.

Det känns som om klockan är nio, tio men tydligen inte och nu är det dags för gympa.
Dåligt blogginlägg men, njut av helgen som är kvar.

Tack för att ni läser :)

1 kommentar:

Anonym sa...

lolhi.