fredag 24 oktober 2008

Fredag

Fredagmorgon, snart höstlov. Två lektioner kvar, idrott och matte, underbart! På idrotten ska vi idag hoppa trampett, hoppas jag inte stukar foten, bryter nacken eller nåt sånt. Höstlovet är redan fullpackat med saker att göra. I helgen ska jag på körresa till Östergötland med XC-choir, på måndag ska jag träffa Lisa (yees!), på tisdag åker jag och min familj till London! Där vi bl.a. ska gå på musikalen Grease, det ser jag verkligen fram emot. På ett sätt har jag längtat och räknat ner till detta lov, men som vi sa igår, när höstlovet kommer och tar slut då har halva terminen gått, eller faktiskt mer än halva. Det innebär ju att vi snart bara har en termin kvar, tråkigt, läskigt och kul på samma gång...

Nu måste jag cykla iväg till skolan. Vardagsmotion är grejen denna vecka.

1 kommentar:

Anonym sa...

bellle! Jag har skrivit ett brev till dig, det lär väl komma fram om några veckor! Förlåt för att jag rä så sjukt dålig på att uppdatera dig, sanar din röst. Jag ringde dig igår men fick tala med nån pojke istället, what's up with that? :p
Saknar dig, vi hörs gullnos! Pussar från din vän Löllo