måndag 20 oktober 2008

Nära döden?

Idag har jag varit med om en nära döden upplevelse. Eller okej, inte riktigt, men nästan! Jag och mamma gick nämligen på Friskis&Svettis Intensiv-pass idag. Och, oj va det var jobbigt. Jag hade sån smärta i magen så jag hade svårt att andas, jag svettades säkert ut en massa liter, jag var helt fokuserad på att inte ramla ihop av trötthet och stå på mina ben. Och jag gjorde inte ens alla rörelser ordentligt! Jag som trodde jag var rätt stark, haha.

Vanlig måndag annars. Skola, goa vänner, trötthet, ganska glad och en dag avklarad av veckan.

Höstlovet är nära vänner!


(Om en vecka får jag träffa denna brud. Långtar!! Jag hittade inte så bra bilder på oss, det måste ju betyda att vi inte har tid att ta bilder när vi träffas. :P Bild från sommarn 07)

Inga kommentarer: