lördag 11 oktober 2008

Morgonstund har guld i mun?

Lördagmorgon, jag känner knappt igen mig eftersom jag sovit alldeles för lite. Förstår inte varför jag ska behöva vakna så tidigt och sen inte kunna somna om, sämst. Men å andra sidan, man får mycket gjort under dagen om man startar den tidigt.

Tumme ner
Till dig som tog min jacka igår. Jag hoppas verkligen du har så mycket förstånd att du lämnar tillbaka den, för man tar inte andras saker.








Tumme upp
Till alla er jag träffade igår kväll. Tumme upp för Lisa också, tack för ditt goa, uppmuntrande brev :)

Dagens "Att-göra-lista"
Bokanalys
Marieberg
Hemprov
Blockflöjt
Piano

+ allt och lite till.
Nu ska jag äta fukost, bland annat nybakade scones. Trevlig Lördag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va bra att det piggade upp dig. Ta hand om dig, miss you!