lördag 4 oktober 2008

Kanelbullens dag

Glad kanelbullens dag ;)






Hoppas ni har en bra helg och att ni fått smaka en kanelbulle idag. Jag själv fick smaka en bulle som min lillasyster hade bakat, supergod! Hon är super bra på att baka alltså, och hon är bara tio. Stolt storasyster är jag. :)















Egentligen är denna dag bara ett sätt att få oss att konsumera mer. Sjukt. Samma sak med "Stjärnor på is" som har premiär ikväll, det är ju bara ett sätt för tv4 att få in pengar. Det är så töntigt med alla "ring in och rösta-program". Men det kanske är bra, vad vet jag. Jag kommer dock inte vara hemma och se vad det är för något, jag ska snart till Deed med Lovisa och Malin, trevligtrevligt :)

1 kommentar:

elka sa...

Stjärnor på is e inte så spännande att titta på. De känns som allt annat. Fy va mysigt att julle baka bullar. hälsa henne från mej. :)