söndag 12 oktober 2008

Dream catch me

Ja, då var helgen v.41 förbi. Den har varit lugn och skön, inte en helg man minns för evigt, (eller ja, min jacka blev tagen, så varje gång jag ska ut tänker jag på det, men det är ju en annan sak..) Under dagarna har jag betat av några punkter på mina "att-göra-listor", men jag lyckas alltid ha vissa punkter ogjorda.

Ni blir säkert trötta på mitt tjat om "att-göra-listor", (förövrigt väldigt jobbigt ord att skriva) men sådan är jag. Jag gillar att styra upp saker och ha struktur. Kan inte hjälpa det, men det kommer väl bli min "död" någon dag. Ja, eller i alla fall stressobjekt.

Blockflöjten har än en gång fallit i glömska, och det är försent att spela nu, får ju inte väcka Julia här intill. Men jag satsar på att gå upp lite tidigare imorgon och spela några toner, får se hur det går...

V.42 blir inte rolig. Mycket som ska hända, mycket som ska göras. Dagarna är fullspäckade med saker och jag längtar redan till nästa fredag, men vem gör inte det en söndagkväll i oktober.
Hoppas ni haft en fin helg, och är laddade inför veckan som kommer.

Två veckor kvar till höstlovet

1 kommentar:

Alexandra sa...

Längtar också till lovet.
Men vi har väl det ganska lungt i skolan nästa vecka?

typ svenskaboken och fysikprovet bara. Eller har ni massa musiksaker?