tisdag 14 oktober 2008

Älska Färjestad!

Nu är jag är äkta FBK-supporter, jag har nämligen varit på min första hockeymatch i LöfbergsLila Arena. Det var en enorm känsla och jag tyckte verkligen det var kul! Glädjen blev fullkomlig när Fbk vann över bortalaget Hv71 med 4-2. Jippi! Kollade in spelarna också, så nu har jag ett ansikte på nästan alla namn :p

Imorgon bär det av till Linköping där vi ska gå på olika föreläsningar på universitetet. Dagen kallas Populärvetenskaplig dag och är tänkt för att inspirera/locka gymnasieelever till Naturvetenskapliga utbildningar tror jag. Så jag får se om jag blir intresserad av något spännande ämne..
Synd bara att vår klass är så otagg, det är många som inte ska med, men jag lovar, vi som åker kommer ha kul! :)
Nu lite sömn för att orka upp och hinna med bussen som går från skolan 07.30

Sleep tight!

3 kommentarer:

Erik Svanberg sa...

Haha jag har varit på löfbergs lila arena flera gånger men jag är verkligen inte ett färjestadsfan!

Belle sa...

Hah, nej vilka är det du hejar på, de som förlorade igår, eller hur var det?? ;)

Joel sa...

FBKare, är det sant? Visserligen är det ett trevligt litet lag. Men sport? hur orkar man med något sånt? nej, dålig stil bella! :P

hade du det kul på universitetet? :)