onsdag 7 oktober 2009

Vi cyklar ut i världen...

...vi möter några hästar, som bjuder oss på toy.

Jag tror att det här är en text till en barnlåt.
Aja.

Cykel, cykel, cykel.
Jag och min cykel har accepterat varandra.

Igår såg cykeldagen ut så här;

Cykel till Universitetet, det var kallt!! Vinterjackan användes för första gången i höst.
Men trots kylan var det jättefint väder! och det är inte så långt heller.

Sen cyklade jag till stan. Jag jobbade igår :)
Det var roligt :) lite småmissar gjorde jag, jag vet inte vad det berodde på, "okoncentration" kanske.

Igår hade jag med mig två väskor, i den ena låg det träningskläder! Så jag cyklade till Friskis efter en tur i butikerna på stan.
Medelpass. En del latinmusik :)

Efter det cyklade jag hem.
När jag berättade för pappa att jag cyklat så mycket. fram och tillbaka m.m. så blev han förvånad.
Det här trodde han inte om sin dotter.
- Du har ju nästan cyklat 2 mil..
- Ja! svarade jag med en ton av "är-det-något-konstigt-med-det-?"

Nu hoppas jag bara att mitt wobblande bakdäck sitter kvar, och inte ramlar av i en nedförsbacke, tills jag kan lämna in den på service.

Nu ska jag cykla till Universitetet igen :)

Inga kommentarer: