tisdag 27 oktober 2009

Chokladmuffins

Det var ett tag sedan jag cyklade till universitetet. Det märkte jag på träden, och vägen.
Trädkronorna var mindre, och vägen var övertäckt av löv.

Vi satt och räknade i två timmar idag. Från klockan åtta (supertidigt! alldeles för tidigt! eller så lägger jag mig för sent. Ja det gör jag, helt klart.)
Det gick ganska bra. Det var segt. Men ändå behövligt.
Men efter de där två timmarna kunde jag känna att dagens mattekvot nästan var uppfylld, så jag åkte hem till Simon. Han hade lyckats spara några chokladmuffins som vi bakade (men som jag aldrig hann smaka) förra gången. Det var gott.

Vi pratade lite om fusk i skolan och så, och då insåg jag hur oerhört duktiga och ordentliga vi i N3a var. Så sjukt ordentliga :)
och nej, det var inte bara jag som var så där ordentlig.

Sen idag har jag planerat gudsjänst. och. plugga lite mer matte. men inte så mycket.

Imorgon ska jag till universitetet och göra en gammal tenta. (Då får vi se om jag får panik, eller självförtroende) en snabb överblick på den nyutskrivna, gamla tentan som jag ska göra imorgon, ger mig självförtroende. Men det visar sig imorgon.
Nu måste jag sova.

Inga kommentarer: