fredag 16 oktober 2009

Vattenpöl

Igår fick jag jobba. Idag fick jag jobba.
Yes.
Men idag var det regnigt. Så det var inte så mycket folk på stan idag.

Mina skor var tydligen sönder.
Det upptäckte jag när jag skulle gå till bussen och jag blev blöt!
Hurra. tänkte jag. Nu får jag vara blöt om fötterna hela dagen, men de torkar väl i sinomtid.

Efter jobbet gick jag till banken.
Sen skulle jag och Pappa hämta hyrbilen vid OkQ8
Så efter dessa promenader så var jag väldigt, väldigt blöt om fötterna.
Regn, regn. Men klaga lagom. Det har varit väldigt fint väder nästan alla dagar den här hösten. So far.

Nu är det snart Idol. Senare ska jag träffa Sara, Guilia mfl. Vi ska till "Stället"
men något säger mig att jag inte borde gå.
5 timmar i kassan på Marieberg imorgon.
Jag borde alltså sova istället.
Men. Jag klarar't.

Inga kommentarer: