tisdag 20 oktober 2009

Regndur och chokladmuffins

Det är konstigt hur vissa låtar fastnar på hjärnan.

Kvällens "fastna-på-hjärnan-låt" är från Mamma Mia-filmen, och var den sista som spelades från Walkman-spelaren på mobilen när jag gick hem från bussen.

"Don't go wasting your emotion
Lay all your love on me
Don't go sharing your devotion
Lay all your love on me"


- - -

Har ni sett Hannah Montana?
Jag och Julia tittade på det ikväll. Det är kul! (och jag kan nästan hela introlåten! ojoj)
Men det är kul att titta på :)

"You get the best of both worlds
Chillin' out, take it slow
Then you rock out the show"

Men innan vi hittade Hannah Montana zappade vi runt lite. På ettan gick rapport.
Isabelle: - Nej, tråkigt. och byter kanal.
Julia: - Men, du ska ju tycka sånt där är kul nu. Du är ju typ vuxen.

- - -

Och förresten, visst kan man säga regndur?
Att det "durar" liksom.
Eller så kanske jag har fel, och det bara var dimma idag. Inte regndur.

Jag vet inte.
Men jag vet att jag har en chokladmuffins innestående.