tisdag 27 oktober 2009

En tillbakablick

Ett ganska onödigt inlägg. Så läs inte om du inte.
Om du inte är som SaraJ som har höstlov ;)

Den 27:e.

För en månad sedan, sjöng jag, Lovisa och Jennifer på gudstjänsten i kyrkan.

För två månader sedan, var det introduktionsdag på universitetet, på eftermiddagen åkte jag, SaraNils, Alex och Mattis ut till Saras stuga i Lunger.

För tre månader sedan, fyllde jag 18 år.

För fyra månader sedan, var det sol, varmt och sommar. Jag hade igår varit och badat vid Leken med Maria, Jenna, Sara, Emma, Maddie, Ida och Line.

För fem månader sedan, då var det Bal.

För sex månader sedan då började det bli varmt, jag pluggade till religionsprovet, och jag var på "studiebesök" på sjukhuset och fick se Nuklearmedicinska avdelning.

För sju månader sedan, skrev jag mitt sista fysikprov, det var fredag, dagen efter så skulle jag skriva högskoleprovet, så jag minns att jag var hemma den fredagen.

För åtta månader sedan, var det fredag, och jag var nära på att bli sjuk, men en lugn hemmadag (med massa Religionsplugg dock) botade mig.

För nio månader sedan, testade vi balklänningar, och tittade på film hemma hos SaraAndersson.

För tio månader sedan, var det familje-filmkväll. Filmen var HarryPotter såklart :p

För elva månader sedan, hade jag köpt den första julklappen, och jag hade inte räknat någon matte under eftermiddagen/kvällen! (häpnadsväckande!) ((Nudå? Ja, nu pluggar jag aldrig matte :p))

För tolv månader sedan träffades jag och Lisa. och det var höstlov.

Tänk vad bra med en blogg. Annars skulle man glömma så mycket.

1 kommentar:

SaraJ sa...

haha det här blev min frukostläsning:P hehe:P gött att ha något att göra när man äter själv:P hehe:P och jag läser typ allt du skriver:S