torsdag 29 oktober 2009

Pirat

Jag vill bara tillägga till senaste inlägget att makaroner och korvstroganoff, det var bara en nödlösning.
Det är ingen stående maträtt hos Isabelle.
Anledningen var bara att makaroner gick snabbare än ris.

Jag kom och tänka på det när jag gick hemifrån imorse. "De måste ju tänka att jag är riktigt konstig.."

Idag åkte jag buss till stan, där träffade jag Mattis, min matte-kompis, vi gick till nyöppnade Soleo för att plugga. Soleo var ett trevligt ställe, så ni som är örebroare, testa det :)
Det gick bra och det var trevligt att plugga tillsammans med nån.

När jag stod inne på Krämaren och väntade på elvan kom det fram en gubbe och började prata med mig.
Första reaktionen var "Gå härifrån Isabelle", men så täntke jag, "han kan ju inte göra nåt, så varför inte prata lite med honom"
vi pratade om ja lite allt möjligt, sen tyckte han att jag skulle komma till Brunnsparken på lördag där det är dans varje lördagskväll. haha.
Jag tackade nej.
Sen kom min buss.

Krattat löv har jag gjort idag också, en riktig höstsyssla :)

Nu har jag förvandlats till en läskig pirat och ska snart hem till Maria på Halloweenparty med tjejerna :)

"I get high with a little help from my friends"

Inga kommentarer: