onsdag 28 oktober 2009

Bilen

Det är onsdag.

Mamma var supersnäll idag och lät mig ha bilen.
Så idag blir det bil till universitetet, sen hem, äta lite snabbt, sen iväg till Lundhagskyrkan i Hovsta och vara med på en eftermiddag om helande.
Jenna, Sara och Maria ska också dit :)

Fy vad skönt att få åka bil, jag bara känner det nu.
Slippa cykla. Visst det är jättefint att cykla, och det går snabbt.
Men, det är lite kyligt.
Igår när jag hade räknat klart och gick från salen till ytterdörren, då huttrade jag. Ja jag blev jättefrusen, förstår inte varför, jag var ju fortfarande inne. Men det är väl det att man suttit still så pass länge.
Men då, när man fryser så mycket i början av cykelturen från universitetet, då är man rätt glad att backen finns, så att man får upp värmen. Jag trodde aldrig jag skulle säga det om den backen :)

Förlåt, jag vet att jag klagar :)

Men nu ska jag sätta mig i Volvon och sätta på stolsvärmen och P3.

1 kommentar:

Jag tror du vet vem:P sa...

Nice att du kommer:) jag tror det kommer bli grymmt:)