fredag 9 oktober 2009

Höstsolen

Idag har jag träningsvärk!
Ja, i armar, lår, mage, rygg, ja till och med lite i vaderna.

Igår testade jag ett nytt pass. Skivstång.
Det var mycket styrka.
Jag fick inte upp flåset, så ett höjdarpass är det inte. (för min smak)
Men om man vill bli stark, och få snygga armar m.m. så är det ett bra pass :)
Det var kul att testa på, men jag kommer nog ändå prioritera konditionspassen istället.


Annat?
Hösten är superfin, eller hur?
Det är kallt på morgnarna (igår var mina ben isbitar när jag kom fram till universitetet, men solen skiner, och då gör det inget att det är lite kyligt. Det är ju ändå oktober nu :)

Igår.
Storasyster; - Det var jättefint väder idag!
Lillasyster; - Neheee! det regnade idag...
Storasyster; - Ja, på eftermiddagen ja, inte på dagen, när ni var inne i skolan. Då var det jättefint, och jag gick en promenad i solen :)
Lillebror; - Ja, precis, vi missar ju hela dagen...

Det är rätt skönt att inte vara gymnasieelev längre.
och det gäller att ta in så mycket som möjligt av de fina, soliga ögonblicken.
Rätt vad det är, så är de väl borta.
För ni vet. Snart är höstregnet och höstrusket här.

Just det, jag kom in på Green River i Seattle.

3 kommentarer:

Saranils sa...

haha! "juste jag kom in..." i slutet. tss ;) =D ses ikväll..!?

Belle sa...

tss.. :P
ja, jag tror det :)

Alexandra sa...

Grattis!
Säger som sara "Haha! 'Juste jag kom in...'" :P

Ha det kul ikväll flickor