torsdag 22 oktober 2009

Fall fritt

"men ska jag falla, ja då ska det finnas tid att falla fritt."

Har ni tittat på "Instängd"? Det programmet som handlar om unga killar som får "sitta i fängelse" under en period för att se hur det är och på det sättet avskräckas.
Det är superbra. Himla gulliga killar. Asså, inte bara på ett tjejigt sätt, hehe, utan, ja, jag vet inte hur jag ska förklara. (Fast nu känner jag mig väldigt tjejig, eftersom jag ligger på mage på golvet och bloggar, medans jag viftar på mina fötter i luften) Bra program i alla fall.

Dags för 1:a Petrusbrevet kapitel 5 och Psalm 113. (Hesekiel dissar jag helt :p ) Sen, om jag inte somnat ska jag läsa Twilight. Fast troligt är att mina ögon inte orkar hållas öppna.

2 kommentarer:

elka sa...

nej inte tjejigt utan fjortisaktigt! säga inte att du satt upp massa affischer på bsb, westlife o en poster från twilight oxå! hehe ;P

Belle sa...

vaddå fjortisaktigt! Ta tillbaka!! ;)