onsdag 21 oktober 2009

Jag kan inte skilja på

Dagen.

Vädret är dimmigt och höstgrått.

Klockan är tio och jag sitter fortfarande hemma i leggins (jag har ju kommit på att mjukisbyxor inte är något att föredra under hemmadagarna :)

Jag har nu under morgonen ätit frukost, tittat på "Godmorgon Sverige", tvättat håret, ochläst ikapp i min bibelläsningsplan.
Men jag måste säga att Hesekiel inte är speciellt spännande. Det är nog den segaste bok jag läst hittills. Jag ligger fortfarande efter. Men jag orkar inte läsa mer nu.

Nu ska jag ringa frissan och boka av slingtiden. Eftersom det känns rätt onödigt, mitt hår är fortfarande hyfsat sommarblont Jag kanske även ska ringa tandläkaren och utnyttja systemet och boka en gratis tandläkartid i höst.
Csn-papper ska fixas och postas.

Sen planerar jag också en promenad till Marieberg och Sportex (i dimman) för att hämta min cykel som varit inne på reparation och ett besök hos Lovisa i Marieberg :)

Uppstaplat inlägg. Men mer inspiration har jag inte.

Just det, igår läste jag på en blogg att Melissa Horns nya album är ute på Spotify, så det ska kollas upp nu!! :)

Det är dagens sysselsättning. Vad gör du idag?

Inga kommentarer: