söndag 4 oktober 2009

Even an angel can end up fallin'

Förstår ni hur skönt jag har det?
Jag har inte alls mycket att plugga!
Förstår ni, föredetta N3a:are m.fl.

Tänk vad underbart att jag inte går i trean igen.
Att inte behöva sitta och plugga nu på söndagskvällen.
(för det har visst redan blivit kväll...)
Jag förstår inte hur jag orkade.

Men å andra sidan är det bara 25 dagar kvar till tentan.
oj. vad snabbt det gått.

Igår körde vi singstar nere på gården.
SaraNils, Guilia, Alex, Klara, Jonas, Robin, Malin, Jonathan och jag.
Superkul! :)

"Jag har det bra idag"


2 kommentarer:

Alexandra sa...

:) Det är skönt att slippa skolan, fast jag vet inte om jag har hålla med om att jag pluggade på söndagskvällar :P hehe...

Jag har det bra idag.
Lyssnade på låten, det ligger något i det han säger :D

Jag hade Guldkul igår! Mer sådanakvällar :D

Belle sa...

Nej, det var väl bara jag som var så knäpp ;)